Al vele jaren lang maak ik voor al onze schoolexcursies in binnen- en buitenland gebruik van de bussen van Verschoor Reizen. Dat ik nooit naar een andere maatschappij ben overgestapt ligt puur aan het feit dat ik altijd ten volle op dit bedrijf heb kunnen rekenen: stipt, klantvriendelijke en correcte chauffeurs, altijd bereid tot meedenken. Maar wat mij gisteren is overkomen slaat echt alles!
In een moment van verstandsverbijstering heb ik een bus gereserveerd voor donderdag 19 december 2019 om ons naar Lille te rijden. De excursie zelf echter heb ik zoals elk jaar ingepland en georganiseerd op DINSDAG en dus 17 december 2019. De vertrektijd stond op 7.30 uur vanuit Hardinxveld en 8.00 uur vanuit Papendrecht. Toen ik gisteren dan ook om 7.15 uur bij school aankwam was ik oprecht verbaasd geen bus voor de deur aan te treffen, maar goed, de A15 stond dicht, misschien wat vertraging. Toen er echter om 7.30 uur zonder bericht nog geen bus voorstond, begon ik hem lichtelijk te knijpen en belde het noodnummer.
Ik kreeg de heer Verschoor jr. aan de lijn, die mij direct geruststelde en zou uitzoeken waar de bus zich bevond. Koud de verbinding verbroken of de bus kwam de straat in rijden. Ja, wel een bus van Verschoor Reizen, maar niet die met bestemming Lille, deze ‘chauffeur’ zou een andere groep leerlingen naar Snow World rijden. Ik lichtelijk in paniek, maar de ‘chauffeur’ bood onmiddellijk zijn diensten aan en ging ook aan het bellen (ik hoorde pas de volgende dag dat deze ‘chauffeur’ de grote baas in eigen persoon was 😅). Toen ik ter ondersteuning van mijn “gelijk” de bevestiging in mijn mailbox opende, zag ik tot mijn grote verbijstering dat ikzelf de oorzaak was van dit debacle! Ik had echt een bus gereserveerd voor donderdag 19 december en de offerte die daarop volgde met deze datum groot in de aanhef ook nog eens gestand gedaan én de bevestiging ondertekend 😱
Maar Verschoor Reizen kwam met een oplossing: de heer Verschoor jr. reed ons met de enige bus die nog beschikbaar was en met slechts een kwartier oponthoud naar Papendrecht. Ondertussen had hij een beschikbare chauffeur uit zijn bed gebeld die zo welwillend was om met eigen vervoer naar Papendrecht te rijden. Daar wisselden de beide heren van plaats en vertrokken wij met 47 personen en slechts 25 minuten vertraging naar Lille.
De chauffeur was de vriendelijkheid zelve en wij hadden een geweldige dag, waarna hij ons weer even zo vriendelijk ‘s avonds naar huis terug reed.
Chauffeur Bram, Bas en Chris jullie zijn mijn absolute helden, alsmede die van mijn collega’s en onze leerlingen! 🏆🥇
Ík wist al waarom ik voor jullie bedrijf koos, maar ik hoop dat nu iedereen het weet!